Anaheim Dag 2

14 mei 2012 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we weer In het Disney Park Begonen. Dit park is bijna het zelfde als Parijs. Parijs lijkt meer op de goedkope versie dit park is veel mooie de actracties lijken veel echter en het is er veel gezelliger en de mensen die er werken zijn veel behulpsamen en spreken engels in vergelijking met parijs waar de mensen vaak geen Engels en zelfs soms geen frans kunnen en alleen maar gebaren taal praten waar je niets mee kan. Ik weet dat nu  dat ik waarschijnlijk niet meer disney Parijs ga. Alleen omdat het beter en mooier is. Veder heb ik een nieuw park ontdekt Disney Calfornia Adventure Park. Dit park is echt geweldig het ziet wat minder sprookjes achtig  uit het heel erg de moeite waard is. We hebben vandaag heel erg lux gegeten zo lux dat ik maar niet op de kassa bon heb gekeken. We hebben dit gedaan omdat we goede plaatsen wouwen hebben voor World Of Coulor `s avonds de show die je moet  gezien hebben ander kunje beter weg blijven het is echt geweldig 1100 honderd waterfonteinen met duizenden lichtjes en laserlampen die je doet verbazen. Alleen in Disneyland kunnen ze magix echt maken. Naar de show zijn we richting Hollywood gegaan om daar de nacht door te brengen.